Translate

Friday, October 10, 2014

Review: Bobbi Brown Skin Foundation


This is my favourite foundation of all the time! I´ve been using it since March this year and I love it so much.


Ovo je moj omiljeni puder svih vremena, koristim ga od ožujka ove godine i obožavam ga.



First of all I have to say that I have, I would say, special skin type which isn´t dry, normal, combination or oily. If I moisturise too much or use products for acne prone skin I get really bad acne, so I always use products for all skin types. Secondly, I am really pale, to be honest ghost white, but I have really yellow undertone, so it is really hard for me to find the right shade.


Kao prvo moram reći da imam čudan/poseban tip kože koji nije niti suh, normalan, mješovit niti masan. Tako ako previše hidratiziram ili pak kristim proizvode namijenjene koži sklonoj aknama dobijem ih. Kao drugo, jako sam bijela, doslovno kao duh ,ali imam izrazito žuti podton tako da jako teško pronalazim idealnu nijansu.




If you ask me this is the only foundation that actually looks like skin. It is sutable for all skin types especially combination and normal to dry skin. It is lightweight and the coverage is light to medium and really buildable without looking cakey. It doesn´t break me out and it lasts for a really long time, but I have to use a pressed powder.Shade is ideal match for me, because it is extremly yellow (like all Bobbi Brown foundations) and really pale. I am in the shade Porcelain and it isn´t even the lightest shade which is a big plus.


Ako me pitate ovo je jedini puder koji doista izgleda kao koža. Pogodan je za sve tipove kože posebno za mješovitu te normalnu do suhu. Lagan je, a prekrivanje je slabo do srednje, ali se može "nadograditi" bez da izgleda neprirodno. Od ovog pudera ne dobivam akne i traje tijekom cijelog dana, no ipak moram koristiti puder u kamenu. Nijansa je idealna jer je izrazito žuta (kao i kod svih Bobbi Brown pudera) i svijetla. Moja nijansa je Porculan i to nije čak niti najsvijetlija nijansa što je veliki plus.




It is high end foundation, but this bottle will last you for a really long time.


Ovo je skup(lji) puder, ali bočica traje stvarno dugo.

9 comments:

  1. odlično što si našla svoju nijansu pudera :D sama nemam problema s pronalaženje idealne, ali vjerujem da zna biti muka :D

    ReplyDelete
  2. Kužim kako je teško pronaći pravu nijansu. Ja sam također svijetla i neutralnog podtona koji naginje ka žutom, i često su mi nijanse ili bile mrvicu pretamne ili narančaste -.- Kada sam otkrila Revlon colorstay i nijansu 150 buff preporodila sam se :D

    ReplyDelete
  3. Koliko si ga platila ako nije tajna? :))

    ReplyDelete
  4. thanks for the review! this producht sounds super interesting, i've actually never tried out a bobbi brown foundation. i've been using the bourjois foundation for a long time!

    lots of love xx
    Nee from ROSECANDLE11

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tnx :) I´ve heard so many great recommendations on Bourjois foundations, but BB is my fave.
      xoxo

      Delete
  5. Zvuči dobro, ne znam zašto me nisu nikad Bobbi brown puderi privlačili, ali eto, sad ću ih imati na umu :D

    ReplyDelete