Translate

Saturday, September 6, 2014

Fashion Faves #1

This is my current fashion favorite which you have already seen in my previous fashion post.

Ovo je moj trenutačno omiljeni modni "komad" koji ste mogli vidjeti u mom prijašnjem modnom postu.


This year there is a huge Nike Air Max trend and I am sure that you all have heard about them and that most of you have one pair of these famous shoes. I am big fan of Nike sneakers generally, so it isn't weird that I´ve joined "Nike Air Max Family".


Ove godine svijetom je zavladao veliki Nike Air Max trend i sigurna sam da ste svi već čuli ili možda da i posjedujete par ovih poznatih tenisica. Općenito ja sam veliki fan Nike-ovih tenisica tako da nije nimalo čudno da sam se pridružila "Nike Air Max Obitelji".




My style is extremely simple, I would say basic, but when I have to choose shoes I gravitate to "the special one". When I write "the special one" I mean sparkly, with glitter or with some kind of print, the one that makes the whole combination more stylish and special. So when I was shopping for this item I wanted something different from the classic cut and when I saw the Thea model I know that they are the one. This model is in between Air Max "Classic" and running shoes so I could even run in them and look stylish after.


Moj stil je jako jednostavan, rekla bih "basic", ali kada trebam odabrati cipele uvijek biram one "posebnije". Pod "posebnije" mislim sjajne, sa šljokicama ili printom, jednostavno one koje će cijelu kombinaciju "podignuti" te učiniti je još više stylish i posebnom. Tako kada sam ih kupovala željela sam da budu nešto drugačije od onih klasičnih i kad sam vidjela Thea model znala sam da su to one prave. Ovaj model je između klasičnih Air Max-ica i tenisica za trčanje tako da u njima mogu čak i trčati te kasnije izgledati moderno.




To be honest blue isn't "my" color, but in this it case was love on the first sight.


Iskreno plava nije "moja" boja, ali u ovom slučaju to je bila ljubav na prvi pogled.


I don't want to mention the comfort (we all know that it is on highest level).


Udobnost neću niti spominjati (svi znamo da je na najvišoj razini).

Shop


6 comments: