Translate

Friday, September 5, 2014

Review: Macadamia Deep Repair Masque

Here is my review on the most famous hair mask.  

Ovo je moja recenzija,vjerojatno, najpoznatije maske za kosu.



First of all I have to say that I have extremly dry, over-processed hair hair, so I can put as many product as I want and it won´t make it greasy or anything like that. With my hair what more products that better.
Every time I wash my hair I use deep repairing mask instead of conditioner( I wash my hair twice a week).
The only mask that I always come back to is Macadamia Deep Repair Masque which is one of the most famous one.To be honest with you it definitely works the hype and this is my second jar. It is my hero :) my hair is soft, shine, less damaged and healthy looking. I don´t want to write anymore about the benefits you get with using this mask, because it is hair rescuer in a huge jar which will last you for a long time.
As I said before I use it twice a week (on package is written that you can only use it twice a week) and I always mix it with Macadamia Healing Oil Treatment for even better results. I leave it for about 30 minutes. My tip is: use a lot of the mask, because then you get the best results, so don´t be stingy :)!

Shop £21.56


Prije svega moram reći da imam ekstremno suhu,"blajhanu" kosu tako da mogu staviti proizvoda koliko god želim i oni je neće učiniti masnom niti išta slično. S mojom kosom vrijedi: što više proizvoda to bolje.
Svaki put kada perem kosu koristim obnavljajuću masku umjesto regeneratora (kosu perem 2x tjedno).
Jedina maska kojoj se uvijek vraćam je Macadamia Deep Repair Masque koja je jedna od najpoznatijih. Da budem iskrena s vama ova maska nije bezrazložno tako popularna, definitivno vrijedi svih pohvala i ovo je moje drugo pakiranje. Ova maska je moj heroj :) kosa mi je mekana, sjajna, manje oštećena i izgleda zdravo. Više ne želim pisati o svim prednostima ove maske (tako bih mogla do sutra) jer ona je spasitelj za kosu u velikom pakiranju koje će vam trajati cijelu vječnost.
Kao što sam prije napisala koristim je dva puta tjedno (na pakiranju piše da se i ne smije koristiti više) i uvijek je pomiješam s Macadamia Healing Oil Treatment za još bolje rezultate te je ostavim oko 30 minuta. Moj savjet je da koristite dosta maske jer sam primijetila ta su tada rezultati još bolji, zato ne budite štedljivi :)!

Možete je i ovdje kupiti (170.00 kn)



6 comments:

  1. Potpuno imam iste utiske kao i ti. Sjajna recenzicja :)

    ReplyDelete
  2. Najbolja maska ikad! Samo sto meni nisu bolji rezultati kada koristim vise maske, bas dobijem kontraefekat i sljepljenu kosu umjesto lagane i leprsave, ali slazem se da je uz ulje puno bolja. Koristim jednom sedmicno.

    ReplyDelete
  3. Meni kosa nikad ne izgleda slijepljeno bez obzira koliko ja proizvoda i ulja stavila oni samo "nestanu" :)

    ReplyDelete
  4. I never use this, but I read many positive reviews:)

    ReplyDelete