Translate

Monday, September 8, 2014

Review: Phyto 9


As I´ve said before I have extremely dry hair, so I can put as many product as I want and they won´t make it greasy. Long story short: What more product that better.
I always use leaving conditioner and rotate in between minimum two of them, because my hair can easy get used to some product so I have to change it every once a while.


Kao što sam već prije rekla imam jako suhu kosu pa mogu staviti proizvoda koliko želim i oni je neće učiniti masnom. Ukratko: što više proizvoda za kosu to bolje.
Uvijek koristim neispirući regenerator i rotiram minimalno između dva jer se moja kosa brzo navikne na proizvode i onda oni prestanu "djelovati" pa ih zato često mijenjam.


My current leaving conditioner is Phyto 9 which is named as ultra-dry hair nourishing day cream with nine plants. Yes, it is day cream for your hair. As I said many times before my hair is ultra-dry, so this product seems to be the right one. I ´ve also heard so many great recommendations and I want to try this french pharmacy hair brand, because I am always searching for new hair brands/products.
This product has amazing ingredients and it hasn't floral scent which I expected, because of 9 plants which are in it. It comes in this metal packaging and I am not sure, but I think that it is the old one.
I have to say that it is the best leaving conditioner I´ve ever used. This is that type of product that you can rely on it, even though you have a bad hair day. To be honest for me, almost, every day is bad hair day and this thing is amazing!


Moj trenutačni neispirući regenerator je Phyto 9 koji se točnije zove dnevnom hranjivom kremom za jako suhu kosu s 9 biljaka. Da, dobro ste pročitali to je dnevna krema za kosu. Kao što sam već rekla (100x) moja kosa je jako suha tako da se ovaj proizvod činio idealnim. Također sam čula/pročitala niz sjajnih recenzija i preporuka, a i željela sam isprobati ovaj francuski (farmacijski) brend za njegu kose jer sam uvijek u potrazi za novim brendovim/proizvodima. Ovaj proizvod ima super sastojke i nema cvjetni miris koji sam očekivala s obzirom da sadrži 9 biljaka. Dolazi u metalnom pakiranju, za koje vjerujem da je staro, ne znam stvarno mislim da sam negdje vidjela ono novo.
Za mene je ovo najbolji neispirući regenerator koji sam ikad probala. To je onaj tip proizvoda na koji se uvijek mogu osloniti čak i kada imam "bad hair" dan. Za mene je, uglavnom, svaki dan takav i ovaj proizvod je sjajan.



I use it before blowdrying my hair and pretty much every day (it is day cream for your hair :)


Koristim ga prije sušenja kose i uglavnom svaki dan (ipak je dnevna krema za kosu:)

2 comments:

  1. ovo je nešto skroz drugačije što sam vidjela do sada, i zanimljivo mi djeluje :)
    moja kosa je čudna, u korijenu masna na vrhovima sklona sušenju i pucanju, vjerujem da bi mi pasao :D

    ReplyDelete
  2. i moja je kosa upravo takva tako da ga stvarno preporučam :)

    ReplyDelete