Translate

Friday, September 5, 2014

Today's Outfit Onto My Leather Carpet #1


This is my version of outfit of the day. Ovo je moja verzija "što danas nosim".




Here in Croatia fall is coming, so this is "transitional" outfit. Today I want something quite simple, but really comfortable.Comfort is what I need today, because I have so many things to do. Lately I am obsessed with polka dots so 2 of my 3 items have them,because of it my jeans are black and simple.This is my go to casual look which can´t be completed without my faves - Nike Air Max Thea sneakers.  This outfit you can also wear it for school.


Kod nas u Hrvatskoj jesen dolazi na velika vrata tako da je ovo moj "prijelazni" outfit. Danas želim nešto jednostavno, ali i udobno. Udobnost je ono što danas trebam zato što imam puno stvari za obaviti. U posljednje vrijeme sam opsjednuta točkicama tako da 2 od 3 odabrana komada ih imaju; zbog toga moje su traperice crne i jednostavne. Ovaj opušteni look ne može biti potpun bez mojih omiljenih tenisica- Air Max Thea. Ovakav outfit pogodan je i za školu.
  • Top/Sweather-MANGO
  • Jeans-MANGO
  • Sneakers-NIKE

No comments:

Post a Comment